If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Сори за Офф-а ама нали няма вече "Общи приказки" та реших тук да питам понеже с търсачката пожънах неуспех.
В какво точно се състои фейслифта на 159ките, ам вдичко ме интересува.
Врътките на климатроника са по различни, шрифта на уредите е по различен, уредите светят в бяло, уж е по-лека на килограми FL. Това Smok а ми го е разяснил, на мен са ми се еднакви
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
И във волана има разлика. По-скоро в начина на зашиване на кожата.
Типо 1.4i.e. ex, Punto 1,9JTD. ex
Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm. ex Lancia Musa 1.4 16v Auto ex
JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex; BMW X3 3.0 Auto
Да като цяло промените не са доста.
Сменя се и малко формата на задната седалка, променя се дизайна на единия модел 16-ки, два от трите модела 17-ки се спират и на тяхно място са пуснати други два модела.
Потъмнява се алуминиевата декорация на таблото и релефа и също изчезва.
Пуска се и пакет Sportivo, който е или специална тапицерия на седалките или предни седалки тип TI, 17-ки джанти с 5 спици (които по принцип могат да се поръчат отделно), червени пръстени на уредите на таблото, спортен волан като TI, алуминиеви педали.
а олекотяването е с 40 кг.
Горе долу това са промените при втория.
При третия фейслифт вече пускат двулитровите дизели, ТБИ мотора, сменят пак формата на седалките и някои тапицерии. Декорацията на алуминия на таблото става черна - ако колата е с черен салон. Променят и джантите. С третия фейслифт не съм толкова запознат, защото вече бях напуснал, а и като цяло от него поръчаните коли в БГ се брояха на пръсти.
Според мен не са важни колко са километрите , а как са навъртяни.Онзи ден седнах в колата на колегата(оборотна) която е на реални 90к. 1,0 бензин работеше като дизел, скоростния лост беше като на жигула, а съединителя твърд като спирачка.
Как да не се важни км, нали всяка механична част има часове работа, боята вехтее, пластмасите оставяват, салона се амортизира.
Км са много важен факор при покупка на автомобил, не говорим за изключения ако човека е марляч, или пази колата си много а е на над 200к км...Колкото и да я пази, колата вехтее....нормално си е.
Аз предпочитам 6 годишен автомобил на 70к км, отколкото 4 годишен на 220к км....
Много съм съгласен.Пример е моята 156-ца-на 16г и на 159хил.км.Имам я от 8г.,винаги е била в гараж,поддържана и почиствана стриктно.Явно и предишния собственик се беше грижил добре за нея-салон,пластмаси,боя са в отлично състояние!Не я продавам за каквато и да било цена.Когато тръгнах да си търся 159-ка с ужас установих,че коли на по 5,6,7 г. са много по-зле като салон и външен вид,а бяха описани в топ състояние.Това означава,че или са на МНОГО хил.км.,или собствениците им са били пълни мърлячи,а най-вероятно и двете заедно.
И е така, и не баш.
Моето Волво е на 268 000 км, салонът е почти като нов. По горублянски стандарти ще е уникат на 70 000 км. Да, ама ако е наистина на 70 000 км разни скъпи консумативи като турбина, окачване, съединител, ще ме надживеят, а сега знам, че смяната им предстои и аз съм тоя, който ще се бръкне. Затова и съм си го предвидил в цената, когато съм купувал. Затова за километрите не е толкова важно колко са, колкото да имаш достоверна информация, за да си направиш сметката.
П.С. 155-цата я купих на 260 000 км, продадох я на 320 000 (още се движи) и не ме е оставяла на пътя.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Типо 1.4i.e. ex, Punto 1,9JTD. ex
Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm. ex Lancia Musa 1.4 16v Auto ex
JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex; BMW X3 3.0 Auto
Comment